Je strecha Orca tak vysoko, aby to  malo význam? Keď som na koleji, na
dvadsiatom poschodí, tak  iste (niekedy sa aj strecha  otvorí), ale tu
je to nejakých 5 poschodí a nejaké budovy okolo (Galileo napr.).

Stevko

On Mon, Dec 29, 2014 at 02:34:50PM +0100, George Blackhead wrote:
> Brm!
>

> Napadlo me, ze by bylo docela fajn, zajistit si na pulnoc pristup na
> strechu, nebo aspon do nejvyssiho patra budovy, nekde s vyhledem na mesto...
> Nebo to je standardni soucasti programu?
>

> Nebo jak to kdo resite?
>
> (nebo to neresite?)
>

> BH

Four minutes? That's ages! What if I get bored? I need a television, a couple
of books. Anyone for chess? Bring me knitting.