Zajimava otazka, nenasel jsem zatim nic prilis relevantniho
Kdyz jsem zkusil fouknout testovaci kostku dusikem tak nepraskla, ale
dlouhodoby podminky doma nenasimuluju :)
Potrebujes akorat povesit neco za okno? Resp. Budes na tom mit neco prilis
tezkeho?

Gh.

Ps: jestli si dobre pamatuju kdyz sem to pred casem hledal ja, tak clen
tiskne za 2kc/g a neclen za 5kc/g, takze to mozny asi je :)