jj, souhlas, na wiki detaily, za strojem jasne jednoduche body, obcas taky
zapominam a toto je uzasny nastroj, jinac jako zvire navrhuji
http://i.imgur.com/eixKy.png
________________________________
Od: Brmlab [brmlab-boun...@brmlab.cz] za uživatele Jan Vojíř [j...@vojir.com]
Odesláno: 15. října 2015 15:07
Komu: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Předmět: Re: [Brmlab] Lasercutter pro brm + offtopic

Jen na wiki je to k nicemu, musi tam byt hovadsky napis "vypni, uklid, zamkni,
zkontroluj".
S obrazkem prisne koukajiciho zvirete.

<jan.zele...@vscht.cz<mailto:jan.zele...@vscht.cz>>:
JoHnY tve chovani vicemene bylo ok, nemel jsi intel a nic se nestalo, jak jsem
psal - nejako proskolit a vyreseno, priste vypnout. Naopak hodnotim kladne ze
jsi jako jeden z mala dal vedet neco o tom ze je nejaka vec na te tiskarne
kterou je treba vyresit, vetsinou se o tom mlci a hraje se cerny petr. zbytek v
PM

Login pomoci karty je ok, zda se mi to jednoduche a efektivni hodnotit skill
podle casu je zavadejici - skil bych resil pokud mozno vylozene tak ze lidi co
to sestavili/rozchodili/poridili/owni_s_tim zaskoli dalsi a nasledne se tim
dostanou do stavu USERa, v pripade ze user bude plnohodnotny a nauci se
debuggovat spolu s # tak nasledne bude take # a bude uveden na seznamu clenu
kteri mohou v pripade problemu byt kontaktovani a pozadani o support/debug.