Pokosovou pilu, cirkularku, sukalku, pásovou brusku, různé frézky a vrtačky
mám, tyhle poradace nejsou nikterak náročné.
Navíc mi většinu deskového materiálu hornbach zdarma nareze na tabulové
pile.

Pokud to chcete realizovat, je třeba sesbírat požadavky co kde a jak.
Samotné vyrobení tehle kotcu na sokola bych zvládl.

3b