Od: Brmlab [brmlab-boun...@brmlab.cz] za uživatele Rado1 [r...@rado1.cz]
Odesláno: 2. listopadu 2015 12:59
Komu: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Předmět: Re: [Brmlab] organizace dilenskeho vybaveni

Tak pokial sa nezmenila situacia za poslednych par tyzdnov, tak preglejku
nemaju ani v jednom z tychto obchodoch.
Iba raz som od nich kupil kusok preglejky, ktory ale bol povodne sucastou
krabice od nejakeho hajzlika alebo tak.

Ale stavim sa tam znova, ak sa situacia zmenila. Diky.
--
Rado1
rado (at) rado1.cz