Subject: RE: [Brmlab] rekonfigurace HW labu
From: Zelenka Jan <jan.zele...@vscht.cz>
Date: 12/04/2015 07:48 AM +0000
To: "brmlab-boun...@brmlab.cz" <brmlab-boun...@brmlab.cz>

Zdravim,
pardon ze se nepodilim na uklidu, bohuzel mam nejakou zaludnou formu
rymicky a rozhodl jsem se to konecne resit poradnym vylezenim ptz. to uz
bylo neunosne. Tiskarny pojedou jen co k nim dotisknu/dodelam stojanky a
budu mit chvili klidu na to doladit zlutou, drevena je v principu
operational akorat zatim nema stojanek na civku a nevim jestli uz je
vyrovnany bed.

Re: Popsal jsi to pochopitelne a idea je to vskutku dobra.

Jenom nekolik pripominek a detailu - Gygal by rad zachoval jedno PC v HW
labu, i kdyz subjektivne proti tomu (kdo dnes proboha nema notebook??)
Tak z objektivniho pohledu s nim souhlasim v tom, ze se to hodi kdyz
clovek keca popr. kuti bez PC a chce narychlo neco ukazat. Asi bych
predbezne navrhoval umisteni na "druhy stul pod oknem" (tzn. ten bez
tiskaren) v ramci schematu ktere popisujes. Udelal bych to jako PC "na
stojaka" s tim ze pod stolem by byly suplety se sroubkama a.t.p. at se
nemotaji ruzne po brmu.

Zvazoval jsem ideu workbenche odsunuteho cca o ~90 cm od steny ktera by
byla cela pokryta pegboardem. Myslimze by stale zbyvalo celkem dost
mista ve zbytku HW labu. Dobre by se pak operovalo s vercajkem za zady.
(otocis se a mas) Obavam se umistit jakoukoli vodorovnou plochu primo k
Pegboardu, mozna ze je to paranoia ale bojim se ze by se nasledne
pegboard zacal koncentrovat na te vodorovne plose. Pokud se idea
neosvedci tak souhlasim s tim, ze soupnout stul je vcelku nenarocna cinnost.

Vsimnul jsem si take jednoho neprijemneho faktu souvisejiciho s presunem
tiskaren - v rohu vedle tiskaren vznikl "dark corner" ktery pocitam ze
bude hodne pritahovat brm(S)crap. Rad bych ho zadelal nicim
konstruktivnim co by se tam siklo dokud jeste neni prilis pozde. Nemohu
ale na nic prijit. Kdyby nekoho neco napadlo rad pomohu ideu dotahnout
(pokud uz nebudu mit rymicku). Dalsi veci je ze timto presunem bylo
zruseno pracoviste pro vyvolavani PCB desek ktere bylo na tech skrinkach.

V pripade vyhazovani stolu bych se zamyslel jestli neni stabilnejsi nez
cast toho "dlouheho stolu" na druhe strane.

co se tyce presunu 3d tisku jeste jsem nechal par veci ve starem stoliku
s 3d tiskem, rad bych to doprobral s axem nez to poleti abych nevyhodil
neco co ma hodnotu. Dalsi veci je ze popisy na stole s 3d tiskem (typu
krokove motory atp.) slouzi doopravdy pouze pro krokove motory pro 3d
tisk. Casem tam rozmistim ruzne prevazne cervene lepiky na ty supliky,
aby nedochazelo k nedorozumenim. Ten s filamenty pro normalni pouziti
bude mit nalepku zlutou.

gl&hf
Yan