Mně začala občas samovolně zajíždět (nemít 118 kg, tak se to nestalo). Sám jsem
to vyřešil nastavením do správné výšky a trvalým zafixováním mechanismu. Ale
jestli pod Mrkvou drží, tak to musela být vada konkrétního kusu :-)

Ještě jedna věc, výška opěrek je podle nastavení 60-73 cm, což se možná nevejde
pod brmlabí stoly -- pokud máte tendenci se pod stůl lehce zasouvat i s
opěrkami.