Ahoj,

Tak jsem byl před cca. hodinou u techniků, poptat se na to, jak jde
obnovování elektřiny v biolabu a výsledek je takový že elektřina už opět
jde. Byl jsem jim jménem brmlabu vyřídit srdečné díky.

Tímto také žádám všechny, kdo tyto místnosti aktivně využívají, aby
omezili připojování většího množství spotřebičů s velkým výkonem na
jeden okruh. Tímto mám na mysli připojit přímotop na stejný okruh, na
kterém jsou mrazáky/ledničky, protože při sepnutí motoru
mrazáku/ledničky vznikají proudové špičky, které mohou zapříčinit při
zvýšeném odběru vyražení jističe.

trimen