Nejde o to ci je to 1k alebo 4k tag. Ide o to, jak je dlhe UID.

4-bytove UID vieme naklonovat
7-bytove UID teoreticky tiez, ale zavisi, jak sa k tomu postavi ta cinska
backdoorovana karta
10-bytove UID je podla dokumentacie specifikovane, viz dalej

Dovod, preco je to druhe UID 7-bytove a nie 8-bytove je "cascading tag". V
zasade sa povodne vymyslelo ze, UID bude 4-bytove a ked to nestacilo, tak sa
vymyslel hack, ze k povodnemu SELECT prikazu sa pridal SELECT2, kde sa jeden
bajt oznacil ako 0x88 "cascading tag" - to znamena, ze UID pokracuje v dalsich
prikazoch, ale jeden bajt sme stratili, takze mame 7 miesto 8. Existuje aj
SELECT3 na 10-bytove UID, ale v praxi som to nikdy nevidel.

UID v SELECT, SELECT2 a SELECT3 musi obsahovat na konci BCC, co je checksum
xorovanim UID bajtov v tom prikaze.

Napr. vyber karty s UID 04 3a 14 82 cc 22 80 sa robi cez:

SELECT  88 04 3a 14 BCC(a2)
SELECT2 82 cc 22 80 BCC(ec)

Specifikacia: http://cache.nxp.com/documents/application_note/AN10927.pdf

OM