Lui : ohladne automechanika good point ale tiez ides k mechanikovi do
garaze a nenechas ho opravovat auto pred tvojim barakom
k lekarovi ides tiez do ambulancie ... a na "pitvu" do brmlabu :)

Tomsuch : neviem preco by to mal byt vtip  ?  Na to jak malo som v brmlabe
tak tam pocujem  "alahu akbar" pomerne casto ... tak som si myslel ze par
ich konvertovalo

nikdy som nespochybnoval schopnosti nikoho z brmlabu ba prave naopak...
vzdy sa rad naucim nieco nove od niekoho z brmlabu
a prave preto ze nemam skusenosti s pitvanim tak sa pytam ako sa bude
zaobchadzat s vecami ktore sa nezjedia
myslim si ze otazky boli jasne a da sa na ne slusne odpovedat ... neberte
moje slova automaticky ako utok prosim