- Ja netvrdil ze je neco nezabezpeceneho na samotnem pouzitem protokolu,
ale moje vize je takova, ze v IOT bude delat jiz brzo kazdy nouma takze se
vyroji spoustu zabugovanych zarizeni ktera budou mit velky potencial byt z
toho duvodu spatne zabezpecena. Ne primo z duvodu protokolu ktery je
pouzit.

-

- Presne tak, je to bit - banging. Cilem je propojovat obskurdni zarizeni
a zkusit si vytvorit prenosovy protokol. U konkretniho vzorku ktery jsem
predvadel to je 0-3.3v na strane RPI a 0-5V na strane Atmegy. Klidne si
procti zdrojaky jsou jednoduche.
IRQ jsme pouzit nezkousel, buffery take neresim. To by vsechno vec
zeslozitilo a mym cile nebylo se chtit rovnat jinym protokolum ale stvorit
neco jednodussiho.

Mr.Holub