Zdar,

velka vdaka vsetkym co pomohli s pripravou Bioinformatickeho hackatonu
Codefest ([1]). Vsetko nakoniec prebehlo az podozrivo bez problemov.
Oproti ocakavaniu prislo az takmer 60 ludi, ale kedze bolo dobre pocasie
tak na dva dni osquatovali dvor a chodby. Celkove sa u nas ludom pacilo,
najviac ma pobavilo hodnotenie "Post-industrial experience":) Na odkaze dole
sa daju najst aj nejake fotky. Ucastnici hackatonu cez vikend pokracuju
konferenciou open-bio, tak ak by ste chceli, este ich mate sancu stretnut
a pokecat. Po dlhsej dobe som mal pocit ze to v labe zase poriadne zije:)

thx,
n.

[1] https://www.open-bio.org/wiki/Codefest_2017