Ahoj pinky,

děkuji moc za odpověď. Exkurze byla původně plánovaná okolo 14:30-15:00,
ale pokud se to nehodí, určitě bude lepší to dopoledne v 10:00.

Děcka uhlídáme, jsou slušná a je nás na ně víc.

Ty bys měl něco přímo z chemlabu? Stačí jen na chvíli. Já bych jim ukázal
hořejšek:)

Ještě jednou díky a měj se hezky
Michal