Ahoj,
> Prosim vas, kdo a jakou metodikou dela poradek v knihovne?
já a sachy, metodikou ensemble rozhodování.
Motivací k druhému průchodu byla výzva sumie, která při prvním průchodu nechala
v knihovně technické knížky, u kterých nedokázala vyhodnotit, jestli jsou
zastaralé.

> Z tehle hromadek jsem si odnesl dve SVOJE knizky domu
To musela být chyba v metodice sumie; knížky, které jsou něčí, se rozhodně mají
dostat k majiteli, ne dát na rozebrání.

> Kdyz je tu hromadka knizek s napisem "ruza, max"to jsou tedy knizky o
> nichz nekdo usoudil ze je nechceme?

Ano, to jsou knížky, u kterých známe majitele a o kterých jsme usoudili, že je
nechceme.

Knížky, které nechceme a není v nich uvedený majitel, jsou jen tak na stole bez
popisku.

Knížky, které chceme, zůstaly v knihovně.

--
Jan Hrach | https://jenda.hrach.eu/
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E