Zdar,

asi ste si uz vsimli ze cas na prestahovanie sa nam pomaly krati.

Situacia na fronte je premenliva, mame rozjednanych viacero priestorov,
ale ziadny zatial nie je finalne potvrdeny. Ked uz ale budeme mat
novy pelech konecne potvrdeny, bude potrebne jednat rychlo, v kazdom
pripade to bude casovo tesne.

Niektore casti brmlabu su uz zbalene, ale stale toho ostava pomerne vela.
Vcera sme to s blackom kvalifikovane ohadli na 100 bananoviek. A tu nastava
moment kedy by sa hodila pomoc:

 - Ak mate pristup ku krabiciam od bananov, doneste (akekolvek mnozstvo)
 - Ak mate tento/buduci tyzden trochu volneho casu, zastavte sa v brmlabe
   pobalit aspon krabicu/dve. Mozete balit vsetky "bezne" veci, nezabudnite
   na krabicu napisat fixkou z 3 stran co obsahuje. Balenie specialnych
   pracovisk (radiolab, mikropajky, chemikalie, ...) prisom najprv konzultujte
   s jeho mentorom.
 - Ak mate pristup k autu na stahovanie (predbezne to vyzera na vikend
   28-29. oktobra, ale datum sa este moze posunut), dajte vediet.
 - Viacero ludi ma este v labe nejake svoje veci ktore nechceme
stahovat/skladovat
   (napada ma namatkovo bodax), ak nieco podobne mate, pridte si to zobrat pred
   stahovanim narodov.

brm,
n.