Timto prislibuji ucast na stehovani, v sobotu 11.11., na cely den.

BH

-----Original Message-----
From: Brmlab [mailto:brmlab-boun...@brmlab.cz] On Behalf Of Ondrej Mikle
Sent: Sunday, November 05, 2017 7:54 PM
To: Brmlab: Hackerspace Prague (main discussion)
Subject: [Brmlab] Stahovanie brmlabu je v sobotu 11.11. od cca 10:00 do vecera
- kazda pomocna ruka je vitana!

Ahoj,

datum stahovania sa podla doodle stanovil na sobotu 11.11. od rana (cca 10:00).
Na rano som objednal stahovakov, ktorych bude ukolovat Jenda, ti by mali spravit
vacsinu nosenia, specialne pomozu s tazkymi vecami ako je mikroskop.

Ale pokial ste aj neboli napisani na doodle, oceni sa kazda dalsia pomocna ruka.
Jak som napisal, vacsinu samotneho nosenia spravia ti stahovaci, skor sa
ocakava, ze bude treba pomoct este mozno s nejakymi vecami, co sa mozno zabudli
rozlozit, atd.

O.