Poznamka od ne-brmlabak-a...

Uz pred asi 20 rokmi som mal do skoly napisat na hodinu nemciny
resers odbornehop clanku.
V univerzitnej kniznici bola spusta zbornikov nemeckych univerzit,
ale aj tak boli vsetky clanky v anglistine.

Navrhujem ti netriesti sily a venuj sa len anglickej verzii.
Aj Rusi aj Nemci studuju techniku v anglistine.

--
Rado1
rado (at) rado1.cz