Ahoj Terezo,

hodne zalezi co od mikroskopu chces - jestli jen binokularne koukat, nebo mit i
moznost pridelat fotak. Jestli chces velkou hloubku ostrosti (operacni
mikroskopy), nebo ji nepotrebujes (histologie). Jestli chces koukat "zkrz",
nebo "na" vzorek...

Obecne se da i na bazarech sehnat dobry mikroskop, ale je potreba se podle typu
podivat na jeho parametry a optimalne si ho pri osobnim prevzeti rovnou osahat
(manualne i co se tyce kvality obrazu).

Jeste prosim rozmysli, jestli nechces pockat na obnoveni brmlabu a biolabit u
nas :)

Zdar,
sachy