Za mě super.

Ta věc ze stropu se když tak pořeší prodlužkou podél stropu, je to první
věc na které se dá když ta "ušetřit".

* Daniel Handl <d...@tovarna.cz> [2018-01-11 12:19:15 +0100]:

Ahoj,

byl jsem dnes v Brmlabu a s Fuchsem jsme probrali detailněji vodu a odpad.
To je snad jasné.

Dále pak jsem řešil elektoinstalaci s panem Veseckým (elektrofirma). Na
základě toho jsem udělal nový plánek, viz příloha, který jsem mu poslal, ať
ho nacení. Což by mělo do pár dní být. Zajímavá novinka je, že navrhl, aby
instalace byla udělána v centrální liště, které povede kolem dokola (více
viz plánek) a na ní nebo z ní povedou zásuvky. A v této liště bude i místo
pro počítačovou či jinou kabeláž.

Aktuálně to tam vypadá: https://photos.app.goo.gl/SYYZihsiapIuLZen1

Ať se daří!
Daniel Handl