Dekuji vsem za neutuchajici prizen vam v ML i mimo nej.

Jiste vas zajima jak pokracuje rekonstruce novych prostor.

Dnes probehlo dalsi jednani s majitelem budovy i realizatory
rekonstrukce ohledne stavu a postupu rekonstrukce (za brmlab jsem byl
pritomen ja jako predseda a Dan coby povereny stavebni dozor za nasi stranu)

Co je hotove:
vymenena okna, opravene parapety
rozdeleni prostor prickami dle nasich pozadavku
zaslepene nasypniky (diry) v podlaze
opravene topeni (zatim vsak netopi)

Co je temer hotove:
voda a odpad - s tim rozdilem ze pripojku udelali v kazde mistnosti cca
v pulce steny, coz nam az tak nevadi, krome toho ze v kuchynce ji
neudelali. To jsme dnes dohodli ze predelaji (bud tak ze presunou tu ze
socroom nebo pridaji dalsi)

Co se bude jeste delat:
vsazeni dveri mezi mistnostmi
vymena svetel
vymalovani - bude se delat az plynarny pusti do trubek plyn (coz by melo
byt udajne co nevidete) aby prostory vyschly.

Vse vyse zminene financuje majitel.

Aktualne jedname o konkretni podobe elektroinstalace (bude v listach,
nikoli ve zdi). Slibeno je, ze standard ktery hradi majitel je
elektroinstalace souvisejici s osvetlenim, bezne elektrozasuvky v poctu
2ks na mistnost a dotazeni 3fazovych zasuvek dle naseho navrhu (ohledne
konkretni podoby existuje vzajemne predschvaleny planek). Kazda mistnost
by mela mit samostatny okruh.

Elektricke zasuvky ktere budeme chtit navic si zafinancujeme my. Rozsah
redukovany oproti navrhu ktery jsme diskutovali na uternim meetupu bysme
meli dostat naceneny dle dohody pravdepodobne zitra a pokud si jej behem
zitrka rozsahem i financne odsouhlasime, pak by se realizace
elektroinstalace zapocala a realizovala dle dnesni dohody v pristim tydnu.

Do prostor bude moznost zavest Internet optickou pripojkou, po labu uz
si ji s nejvetsi pravdepodobnosti roztahame sami. V nejblizsich dnech se
dozvime konkretni podminky. Serverovna v budove (mimo prostory brmlabu)
aktualne planovana neni.

Realne to tedy ted vypada ze s obnovou brmlabu v novych prostorach
zapocneme nekdy v pulce unora.

Mnozi se mi ozyvate, ze vam brmlab chybi. Pral bych si aby se tahle
emoce transformovala v novou davku elanu a hromadu novych i obnovenych
aktivit, jakmile to bude v novych prostorach mozne. Lets make brmlab
great again! ;) Brmlab jsme si vzdycky delali takovy, aby nam v nem bylo
dobre a chodili jsme do nej radi. Udela mi nesmirnou radost kdyz v nem
bude opet zivo a verim ze i vam. (takze stastny novy rok i vam ;))

PS: Nasimi "sousedy pres chodbu" budou s velkou pravdepodobnosti dilny
https://futlab.cc/

--
e-mail:  r...@ruza.eu
www:   http://ruza.eu