Ahoj,

hezké zvídavé otázky ale mám z nich pocit že zde jedná o případy kdy
nevhodné aktivity jednotlivce špiní jinak čistý štít Brmlabu
jako celku.

Pokud tam bylo nějaké GMO tak tam bylo proti tomu co si biolab
odsouhlasil a na čem se důrazně shodl. Tato aktivita navíc nebyla nikdy
prokázána.

Radioaktivní materiály zahrnovali pouze přírodniny, takže je to všechno v
souladu. Toto je podle mě typický strašák na lidi.

V chemlabu se pokyny ohledně manipulace a informace o rizicích vydávali
stále, nedivím se že si to pamatuješ.

Což dle mého odpovídá na úvodní otázku a za ni říkám: "Ano, jsem si
jitý".

* Miroslav Ludvík <miros...@ludvik.cz> [2018-03-08 09:13:00 +0100]:

a jsi si tím opravdu jistý?
Pokud se dobře pamatuji, tak se pánové dost hádali, když někdo zjistil, že jsou
tam i gmo, pokud vím, ak tam byl i radioaktivní materiál. Neříkám, že že se tam
dělala bomba, ale bylo to tam. V chemlabu jsem byl 1x a pamatuji si na pokyny,
které se tam dávaly a rizika, o kterých se mluvilo v souvislosti se špatnou
manipulací.

Mirek