Já jenom nadnodím že to počítám v podstatě jako poměr délek našich
pronajatých prostor, pro záchod jde spočítat "délkový ekvivalent", je to
v principu jednoduché ale nechce se mi sem psát sloh, budeš mít možnost
přijít třeba na příští meetup?

* 🔵Daniel Gottwald <i...@danielg.cz> [2018-03-15 13:55:50 +0100]:

Já tam tu chodbu původně počítal, ale když jsem pak počítal tu celkovou
sumu, tak to nevychází. Tzn. že celková plocha i s chodbou je vyšší než 420
(uvedených ve smlouvě), takže jsem to záměrně vynechal.

Ale klidně nahoď návrh, jak to vychází tobě.

Díky.