Ahoj,

nebudemě nějak "hromadně" řešit komunikaci se správce z CM, nebo to už
někdo nějak řešil? Zítra je sobota, pokud to ještě nikdo neřešil
navrhuji mu nejdéle v pondělí zavolat.

Hlásí se někdo na komunikaci?

* Radek Pilar <mr...@mrkva.eu> [2018-03-16 21:05:43 +0100]:

Ahoj,
pani Netusilova se kterou se smlouva resila nam psala "Originál smlouvy
by Vám pak kolega dovezl spolu s klíčem při předání prostor někdy v
průběhu příštího týdne, dle Vaší domluvy.", mel bys byt v kopii. Ze by
to *mozna* slo v sobotu se resilo pokud vim naposled na uternim meetupu.

Kazdopadne, smlouva je vyrizena dnes, kauce se posilala take dnes.
Penize jim dorazi IMO nejdrive v pondeli, takze klice dostaneme take
nejdrive v pondeli.
Ja bych mel rad nase veci taky uz pryc....

Diky za pochopeni

Mrkva