Tak kdybych přišel v 8:00 pod Žižkovem bych mohl vám pomahat s stěhování a třeba se znovu připojit do kolektiva? Jaká je adresa pod Žižkovem?

Tim

On 03/22/2018 08:26 AM, niekt0 wrote:
Zdar,

preposielam na brmlab@brmlab.cz, cim viac hnatov, tym lepsie.

Ja sa ponukam ze rano 8:00 pojdem rovno na zelivskeho, a nachystam prichod
(skontrolujem vytah, otvorim dvere, uvolnim miesto, atd.)

n.