Můžeme mít unixes pisuary https://en.wikipedia.org/wiki/Female_urinal#Female_and_unisex_urinals_in_public_toilets

On 03/22/2018 02:33 PM, Pinky wrote:
Pisoáry jsem vlatně navrchoval původně já. Každopádně by měli být v
samostatné "budce", pokud budou :)

* Ondrej Beranek <rain...@gmail.com> [2018-03-22 14:30:29 +0100]:

pisoary bylo vyslovne prani futlabu myslim ze bychom s nimi tento bod měli
probrat :)

Dne 22. března 2018 14:10 Blanka Laudová <blandr...@gmail.com> napsal(a):

Jááá se hlááásííím :-) Budou mít dámy na WC přednost? Pokud ne, tak chci vlastní!! (vzhledem k poměru členů mužského a ženského pohlaví by to mohlo být poprvé v životě, co bych zažila, že na pánských hajzlících je fronta a
na dámských ne :D)

Jinak budeme-li mít záchodky unisex, budeme vlastně velice pokrokoví, viz nejaktuálněji např. zde https://cz.sputniknews.com/svet/201801276668913-
oxford-univerzita-toalety-unisex/ :-D

Barney