Ono je to tak ze na tomhle verejnem mailing listu jsou i lide, ktere
interni zalezitosti brmlabu nezajimaji. Proto je to rozdelene tak, ze
kdo se z clenu zajima o veci interne organizacni necht si Rada ML
prihlasi. Pokud je clenem pak ho vzdy schvalime. Na Rada ML je takovy
provoz ktery by ne vsichni skousli, proto opt-in. Ve chvili kdy zacina
davat smysl diskutovat v sirsim zaberu tak se pak informace smeruji na
verejny ML. Souhlasim, ze ohledne stehovani a novych prostor je urcite
ted ten nejvyssi cas.

ruza