1.5 bloku na socroom sa mi zda malo, rad by som aspon jednu velku miestnost
kde sa bude dat spravit prednaska/akcia.

Ja sam nemam v cleneni uplne jasno, preto som navrhoval skusit si to
na zaciatok iba s plastovymi clonami, a upravit podla toho ako to bude
(ne)fungovat v praxi.

Ten priestor este moc nepozname, a podla mna postupne narazime na rozne na
prvy pohlad nie uplne zjavne problemy, typu kde je a kde nie je zima, kde ako
svieti slnko, atd, atd.

Kazdopadne uvidime na meetupe.

n.