Ahoj,

Jendo moc dík za připomínky! Novou verzi jsem nahrál na

https://brmlab.cz/members/okupace-2018#navrh_rozvrzeni_plan_b_verze_2018-04-01

diskuse níže,

* Jan Hrach <je...@hrach.eu> [2018-04-01 01:03:17 +0200]:

Dal jsi radiolab k oknu, ale antény se podle mě potáhnou zadem.

Poprosím Mrkvu aby to ověřil, ale co jsem se dneska koukal, tak je to
jedno (co se týče vzdálenosti). Takže je spíš otázka kudu půjdou
protáhnout kabely, je to tak?

Uprostřed HW labu je spousta prázdného místa. Ve starém brmlabu tam byl
„žíhaný“ stůl.

Bude v další verzi, dík!

Legenda: co je čárkovaná zelená? Igelit?

Fixnuto v další verzi.

Chybí stůl s videem.

Bude v další verzi.

Rozumě mi vychází k oknu co je u stěny s HW labem, lw otázka jestli
půjdou natáhnout kabely k projektoru (k bednám to problém nebude ne?).

Btw, dělat socroom větší na přednášky není doporučeno z toho důvodu že
ti vzadu pak nic neuvidí a neuslyší.
A mimo jiné proto nechceš mít v socroomu regály (jenom) jako uličky, ale (i) u
stěny.

U které stěny, s HW labem?

Chybí AS400 a rack. Nemůžeme si sice dovolit nechat to běžet furt, ale jednak
asi chceme trvale jeden virtualizační stroj (schiza/psycho -- netuším jak je to
hlučné) a jednak to tam mít s tím, že se to bude spouštět na přání.
Teda - jak to vlastně je? Plánuje se AS400 používat?

Tady je otázka "kam s ním".

Do silentroomu bych ho asi nedával (pak by nebyl silent).
Chemlab je za rohem, ale tam bych se zas bál koroze.
V Socroomu bude dost hluku i bez racku a rušil by přednášky.
V HW labu zas asi bude trpět na prach?
Kuchyňka je moc malá.

Tohle bude asi na brainstorm v úterý? Mám nějaké nápady ale vyžadují
konzultaci.

Krabičky se součástkama co byly nad stolama v HW labu budou kde? Nad stoly už
být nemohou, přes okna je asi dávat nechceš.

Přeházel jsem v HW labu velké regály za ty "mělké", ideální na uložení
součástkové základny ne?

Dveře z kuchyňky chceš pravé, aby se otvíraly do regálů a ne do místa kudy
chceš chodit.

Vlatně jsem myslel že chci levé, abych někoho nerozmáčknul o regál zatím
co na druhou stranu je volný prostor kam je můžu úplně otevřít, ale
vlastně si myslím že na tom zas tolik nezáleží, takže klidně to může být
otočené.