Bavime-li se o tom mini-racku vedle vchodu pod stropem, ktery jsme
zdedili, tak ten jsem nemel zatim cas detailne zkoumat, ale predpokladam
ze v nem aktualne jsou akorat kabely a patch panel a uz se tam rozumne
vejde akorat nejaky switch, coz ve vysledku bude prakticky jediny
aktivni prvek v te bedne.

Poklop byl otevreny, ale imo pote co marty zpacifikoval ven visici
kabely lze dvirka zavrit, coz uz ostatne imo bylo uz v utery.

ruza