On 05/06/18 20:28, Tomislav Arnaudov wrote:
> Ruzo mas uplnu pravdu a suhlasim s tebou
> FB stranka je dobry obraz toho co sa v brmlabe deje a nedeje

Malo veci moze byt dalej od pravdy nez toto tvrdenie. Uz len ked spocitam pocet
prednasok za 2017 na TalkNight, dostanem sa na 12
(https://brmlab.cz/event/talknight)

K tomu som napocital dalsich 18 eventov z kalendara za 2017. A to sme v 2017
vela casu venovali stahovaniu, hladaniu novych priestorov, atd.

FB je dost blby prostriedok na sirenie akcii, pretoze si sam vytvara algoritmus,
co komu posle a neposle, je blackbox. Pokial si to clovek sam nehlida tie akcie,
tak nevie. Viem to velmi dobre, pretoze FB pouzivam vyslovene len ako kalendar
pre akcie. Obycajne RSS by bolo 100x lepsie, lebo je deterministicke a nic
neskryva.

To, ze ma niekto 1000 followerov alebo nejake ine random cislo, nic neznamena.
Dostane spravu maloktoremu z nich, pokial nezaplatis extra. To neni ziadna
prekvapiva vec. My na tom nie sme existencne zavisli, ale napr. pre casopisy a
ine media je to otazka existencie.

FB je echo chamber - ak nieco likenes/zareagujes na to, budes mat podobne
doporucenia. Specialne tie zaplatene. Ale ako kalendar akcii je to strasne
retardovane.

Schvalne som hladal, cim si prispel v brmlabe ty, ale nasiel som 1 lightning
talk a matne si pamatam, ze si pomahal s nejakymi kanarkami, mozno nejaky
workshop s pajenim. Asi tam bude nieco trocha viac, ale rozhodne si nebol z
tych, co by tiahli verejne akcie (prednasky apod) vo vacsom mnozstve (ak
nepocitam shitstormy na mailingliste).

> dufam ze s novymi priestormi prijde aj ozivenie socialnych sieti
> napriklad http://soup.brmlab.cz/ kde posledny post je z roku 2015 je hodne
> smutny
> ale ked sa clovek pozre co sa tam vsetko davalo tak uznajte "zlate dobre casy"

Soup este existuje? (does anybody care?) Co bolo este, pthagr? Je zbytocne vela
socialnych sieti.

> a Mr.Holuba snad nemoze nikdo brat vazne :) u neho ma clovek pocit ze tlacitko
> "constant troll" je permanentne zapnute :)

Nerad ti to hovorim, ale ten troll si ty. Ale nieze by si o tom nevedel. Neni
shitstormu na mailingliste, kde by si chybal.

OM