On 05/22/18 02:32, Pavel Ruzicka wrote:
> Co mi u efail neni uplne jasne (ale mozna jen proto ze jsem nad tim
> dostatecne dlouho nepremyslel) zda jde do odchoziho HTTP pozadavku
> zakomponovat vysledek neceho co se behem renderovani HTML mailu spustilo
> na strane klienta (ne jen obsah puvodni zpravy). Napr. v Thunderbird se
> afaik Javascript pochazejici ze zpravy nespusti. Mozna pres nejaka ta
> "zverstva" s CSS ktera se provedou driv nez se email klient pokusi
> stahnout ten obrazek.

Co som cital z toho paperu a rozlicnych PoC na twitteri apod., tak javascript
neni mozne pouzit (tj. nevidel som, ze by sa to niekomu podarilo, ale tiez to
100% neviem vylucit, email klienti su strasne zloziti, si myslim, ze tam chyb
moze byt viac).

Co som videl, tak pouzili CSS background, <a link>/<a rel>, niekde tusim na
githube som videl zoznam tagov, ktore to triggeruju, ale teraz to neviem najst.
Ale bolo ich celkom dost (radovo cca 50+). Ale javascript som medzi nimi
nevidel.

Dalsia vec, co limituje ten utok, ze prakticky ma URL nejaky limit, takze to
odreze zaciatok spravy.

OM