Ahoj,

vypadá to že to asi nikoho z Brmlabu dost nezaujalo, takže asi bude
vhodné naší účast odvolat.
Vlastně to vypadá že nemáme ano dost nadšení a energie na budování
vlastního, takže by mi přišlo zvláštní (i když ne nemožné) kdyby ji
někdo měl na externí aktivity.

* Pavel Ruzicka <r...@ruza.eu> [2018-06-15 20:11:57 +0200]:

Nikdo se neozval. V zapisu meetupu je neurcite "asi nejdem". Mam tedy
ucast brmlabu na Makerfaire odvolat?