Ahojte,

Jsem uz nejakou dobu, podobne jako nekteri mi znami, platicim uzivatelem
Spotify (asi tu nemusim vysvetlovat o jakou sluzbu jde). Uz drive se ke
mne dostali zvesti ze nektera hudba drive na Spotify dostupna, muze ze
dne na den zmizet, sam pozoruju omezenost nabidky ve Spotify a tedy tu
opratku s klapkami na ocich, ktere uzivatelum vyhradne techto sluzeb
nasazuje.

Narazil jsem ted na clanek popisujici jak zjistit ktere songy byly v
ramci Spotify znepristupnene (ze se nektera hudba na Spotify nikdy
nedostane se tu nebavime).
https://lifehacker.com/how-to-see-which-songs-spotify-has-removed-from-your-pl-1796511343

Zjistil jsem ve svem profilu, ze takhle z mého Spotify zmizly songy
napr. od Rodriguez, Talking heads, Booka shade, Sigur Ros, Bjork a
spousta dalsi hudby. Spotify toto nekdy oduvodnuje licencnimi spory, coz
je asi pochopitelne, nekdy asi mohou byt zavisle na geograficke lokalite.

Presto by me zajimalo jake hudby se toto tyka a jak moc toto treba v
case meni nabidku kterou mate v ramci Spotify dostupnou. Vytvoril jsem
novy kolaborativni playlist kam jsem pridal vsechny songy, ktere jsem
nasel jako znepristupnene. Aktualne je v nem 250 songu. Pokud mate chut
pridejte do playlistu songy, ktere jste nasli jako nepristupne vy
(doufam ze kolaborativni playlisty tekhle funguji, zkousim to pouzit
poprve).
https://open.spotify.com/user/ruza.eu/playlist/5fuvSaFIrMEljmOx4aoAGr?si=JP30ZXIhS9-NRY1xacPTLA

Pokud si playlist prihlasite muzete pripradny vyvoj ve svem Spotify
klientovi sledovat sami.

ruza
--
e-mail:  r...@ruza.eu