obratil jsem se na tmu napsal mi
""minule to bylo 4k za 2x sadu (1x cernobila a 1x bilomodra):

Samolepka Vinyl
210x60mm velke - 50 ks
105x30mm stredni - 250 ks
55x15mm male - 500 ks

Kolik by to bylo dneska netusim, je potreba se znovu zeptat.

Sedi stale tahle specifikace? Nechce
medlab/biolab/radiolab/teslab/chemlab/... vlastni design? Jine pocty?

Klidne to zaridim, pokud uvidim najake povereni od Ruzy/rady pokud by to
presahlo 5000 korun.

Nebo ti dam kontakt, ale riziko, ze pak to bude drazsi. :)