S Danem jsem mluvil, s predanim mentorstvi kuchynky souhlasi a afaik to
tak bylo i dopredu domluvene.

Chapu ze chceme predchazet niceni veci, na druhou stranu nedestruktivni
veci na lednici vadi taky? (treba veci na magnetkach)

Barkody, napisy, lze jiste umistit i jinam nez primo na lednici.

Drzme se konstruktivniho dialogu, prosim.

ruza