* sachy <sa...@s0c4.net> [2018-09-02 18:53:18 +0200]:

Tak naposled - vsechny veci, ktere jsem popsal ve svem mailu byly NA HROMADE
PREDE DVERMI.

Tohle je samozřejmě jen výkřik který má znamenat co? Samozřejmě nic
nenaznačuje, nikoho nemanipuluje k tomu aby si něco myslel a vlastně
vůbec nic neříká kromě toho že jsi to už jednou řekl a co jsi řekl.
Nikdo si nemusí nic domýšlet, vše je jasné. Také v něm nejsou citečky.

přidám se: Mám doma plyšového KRTKA.

On 20180902 1849, Pinky wrote:
Ahoj Mrkvo,

* Radek Pilar via Rada <r...@brmlab.cz> [2018-09-02 18:29:16 +0200]:

>Brm,
>za me - bylo by slunickove, kdyby se nevyhazovali alespon veci, ktere bud:
>1) nekomu patri

Přesně tak, všechny věci které někomu patří jsme vytřídily bokem (na
stůl).

>2) jsou nekde evidovane (at uz brmsklad nebo
>https://brmlab.cz/project/start)

to samé s věcmi na kterých jsme našli barkód

>3) jsou uzitecne

přesně

>4) ... common sense...

všichchi co jsme tam bili jsme nad tím co nechat nějak laborovali,
škokda že nás nebylo víc.

>A kdyz uz neco takoveho chcete vyhodit, dejte alespon vedet vlastnikovi
>/ cloveku co se o to stara / na brmlab@ ML.

přesně jak píšeš, proto byli osobní věci bokem, viz zmínka o úterním
meetupu,

>Na jednu stranu tu nekteri volaji jak je aktokracie spatna, jak je
>potreba se na vsem domlouvat, mame psat na mailinglist ze chceme otocit
>regal o 90 stupnu... a na druhou stranu se stane tohle.

takže co se vlastně stalo? mám pocit že něco úplně jiného než bylo na
začátku prezentováno, jako WTF.

>Bylo by fajn alespon respektovat vynalozeny cas a prostredky ostatnich lidi.

To by bylo moc super ale myslím že tady diskuse jde od začátku šejdrem a
od prvního emailu je v ní spousta dezinterpretací a zavádějíchcích
informací. Tak to pak dopadá takhle.

Takže jsem za to co píšeš Mrkva.

Měj se hezky,