On 09/10/2018 12:03 PM, Pinky wrote:
> Ahoj Mrkva,
>
> dík za info a za odvedenou práci, s tou lednicí to je super nápad!
>
> Má někdo nějaké úmysli se starou biolabí lednicí nebo je možné ji odvést
> a zlikvidovat?

Dalo by se do ni namontovat odporove topeni a pouzit jako inkubator na
teple veci , kdyby nekdo chtel pestovat lidske patogeny nebo tak :) Na
chlazeni je podle me prakticky nepouzitelna.
Mozna by se dala opravit, (kompresor je zda se funkcni, asi "jen" utekla
cast chladiva), ale myslim ze za to to nestoji.