Ahoj brmstvo, sachy...
popravde, po dnesni diskuzi na strese se "starou partou", kde jsme se
domlouvali jak brmlab znovu poradne rozjedeme stacilo par mailu a je mi
z toho nejak celkem smutno.

Pinky je podle me vicemene v pohode (i kdyz si na me v nedeli zarval :)
), odvedl obrovskou hromadu prace... Barney taky udelala spoustu veci,
ale to jak se posledni dobou chova proste nedavam.

Ozval jsem se (soukrome) na jeji reakci na bluebeara. Slusne jsem
pozadal, aby na nesouhlasne nazory nereagovala osobnimi utoky, a aby
netahala soukrome veci na verejny mailinglist, ze ten bod d) v jejim
mailu byl uz hodne pres caru.

Dostal jsem strankovou tapetu plnou nulove sebereflexe, vytahovani
dalsich soukromych veci a svalovani viny na ostatni (nepreposilam,
protoze nemam svoleni, pokud Barney bude chtit, muze cele mailove vlakno
preposlat).

Popravde je Barney po dlouhe dobe clovek, ktery me donutil premyslet,
jestli to taky nezapichnout. A je mi z toho do breku.

Zeptam se uplne otevrene... Co si o tom myslite vy? Jsem uplne mimo?