Brmstvo,

something went completely wrong. Zdá se, že se za chvíli přistoupí k
mému kamenování. Ale já, Barney, jsem vše dělala s nejlepším vědomím a
svědomím, veškeré konverzace veřejné i soukromé, IRL i online, jsem
vedla tak, abych se za nic nemusela stydět. Dělala jsem to s nejlepšími
úmysly a používala cesty, které hodnotím jako férové.

Takže, jsem-li tolik kontroverzní osoba, prosím, napište každý, kdo pro
vás jsem! Co jsem podle vás udělala, ať dobrého či špatného, pro vás
osobně i pro Brmlab. Můžete to klidně doprovodit i důkazním materiálem
včetně šifrované komunikace.

Barney