Ahoj,

dufal som v neinvazivnu metodu ale ak zvazim ekonomicky rozmer (novu dosku viem kupit za $20) tak to je mozno celkom dobry napad a asi aj najlacnejsie riesenie.

Ako si to brusil? Je to hodinarska praca alebo sa to da zvladnut s nastrojmi "z garaze" (flexa, pasova bruska)?
Mas k tomu nejaky obrazok pre predstavu?

A dakujem pekne za pomoc, toto ma fakt nenapadlo :)

D.

mám zubaře který mi kdys něco za úplatu rentgenoval, ale je to malí
zubařský rentgen a pro mnohovrstvé PCB byl výsledek vždy problematický. Obzvlášť v případě ře na PCB byli součástky (integrované obvody mají pod
sebou kovovou destičku přes kterou typicky není nic vidět).

Jinak o žádném RTG zdroji který by se dal použít nevím.

Mě se při reverzování PCB nejvíc osvědčilo ho oholit od součástek, a pak
odbrušovat jednu vrstvu po druhé a dělat fotky které se pak nasebe
přikládali. Je to pro tebe použitelná metoda?

Měj se,
   Pinky.

* Daniel Kucera <brm...@danman.eu> [2018-09-24 10:36:40 +0200]:

Ahojte Brmlabaci,

predpokladam ze nikto z Vas ma nepozna ale dufam ze Vas tymto nebudem velmi obtazovat.

Snazim sa reverznut jednu PCB. Vacsinu ciest som uz nasiel conductivity testerom ale s niektorymi mam problem a potreboval by som ju asi zrentgenovat, pripadne spytat sa aku inu metodu by ste odporucili?

Dal by sa pripadne pouzit ten rtg co mate (mate ho este?) ?
Alebo poznate niekoho kto by vedel pomoct (zubar, kamos radiolog, a pod...)?

Za akeklovek napady, rady, tipy dakujem.

S pozdravom
Daniel Kucera.