Zdravim spolubrmaky

V ramci zkvalitnovani sluzeb byly vase prosby monitorovany a nasledne vznikl
tento projekt:

https://brmlab.cz/project/montauk/start

Projekt se tyka zachrany hodnotnych veci, ktere si uklidove komando Brmlabu
nedokazalo zaradit.

Jedna se o stare a pravdepodobne nefunkcni projekty, soukrome predmety, nebo
predmety na prvni pohled v labu redundantni.

Osobne jsem prosel vsechno co bylo vytrideno jako "nevime co s tim, preberte
si to" a jak pisu v projektove strance, veci ktere podle mne maji vyznam,
nebo hodnotu, nebo mohou nekomu konkretnimu patrit, jsem naskladnil do
projektovych beden.

Projekt slouzi jako "placeholder" pro dalsi aktivity. Veci ktere jsou takto
nasladneny by mely byt svymi majiteli dale pretrideny.

Ale prosim, nerozebirejte ty bedny ted, ja mam ted predhled o tom co v
bednach je a hodlam to osobne vse nafotit a fotky pridat do projektu.

Az to bude vse, v ramci dalsi faze se budou "urcovat" vlastnici. Teprve
pokud se vlastnik neprihlasi a ani jinak se ho nepodari identifikovat,
budeme resit co s tim dal.

Do te doby je vse evidovano v ramci projektu. Nikomu nic nevyhodim,
neznicim, prihlaste se, pokud neco poznavate.

Diky za pochopeni.

Prosim timto vsechny brmlabi cleny, radu a kazdeho kdo ma na nejakeho clena
kontakty:

Poslete toto vsem clenum, jak aktivnim, tak pasivnim.

Pokud nekdo mate kontakty i na cleny nedavno minule, poslete to i jim,
protoze si myslim, ze neco z toho muze byt jejich majetek.

PROSIM, poslete to vsem tem clenum na jejich vlastni email. Hodne lidi ML
necte. Diky!

S pozdravem a pranim zaludneho hackingu

Blackhead