Ahoj,

Lairen mě upozornila na zajímavou věc, které jsem si nevšiml na místě, ale
až po upozornění: když byl socroom upraven jako taneční sál, tzn. stůl u
oken a jinak volno až na sedací pytel, vypadal vzdušněji a příjemněji.

Co kdybychom změnili koncepci a udělali socroom takhle, s více sedacími
pytli? Lépe by se socializovalo, lenošilo (a vyšlo vstříc těm, kteří do
labu chodí hlavně kvůli atmosféře), a dalo by se častěji provozovat nějaké
to trsání.

S čímž souvisí další myšlenka (opět Lairen): což uspořádat nějakou hudbu s
barevnými efekty a (volitelným) tancem častěji, třeba jednou za měsíc? Dost
možná by to pomohlo přilákat nové zájemce (zvenčí je to celkem pěkně vidět).

Brm!

JD

--
"I called out. I yelled. I prayed. And yet, nobody came." -- Flowey
(Undertale)