Ahoj,

momentalne riesim predaj bytu a kedze tak ci tak cast z utrzenych penazi chcem
dat do BTC, tak ma napadlo ze by som ho kludne predal aj za BTC, zistoval som
ci existuju nejaki pravnici co by sa tomu venovali a Juraj Bednar ma na jednych
nasmeroval, sice je asi mala sanca ze to pri sucasnom kurze za btc predam, ale
aj tak ma zaujima ako to riesia, pripadne aj nejake ine pravne veci ohladne
BTC.
Ak by bol zaujem, tak su ochotni v brmlabe spravit nejaku kratku prednasku/talk
ohladne tohoto. Mam nieco dohodnut? Mna to urcite zaujima, len neviem ci je
dost dalsich ktorych by to zaujalo.

BTW, keby niekto zhanal byt v Prahe (aj za Kc, resp. €) tak mozem zaslat
blizsie info. Je to 2+kk 62m2, Praha 10.

        bye, JoHnY.