Myslenka byla ze jsou jiste taci, kteri chteji informaci mailem o tom ze
se treba v brmlabu nekdo chce venovat necemu co zajima i jeho, ale
nezajimaji je interni rozepre. Pro mnohe to uz i v minulosti byl duvod
radeji mailling list nemit prihlaseny vubec.

Nemam nic proti aby tenhle "interni" ML byl tez verejny. Klidne muze byt
nastaveny stejne jako ten dosavadni, jen to rozdelit na dva a necht si
kazdy prihlasi ktery chce.

ruza