-------- Forwarded Message --------
Date: Mon, 31 Dec 2018 17:33:00 +0100
From: Pavel Ruzicka <r...@ruza.eu>
To: Martin Myška <mar...@martinmyska.cz>

Nepamatuji si presny obsah naseho takoveho rozhovoru, ale urcite jsem
argumentoval ze to nelze drobit prilis, pokud se nejedna o neco co lze
hodne ostre vydelit (takhle ma svuj ML treba biolab) a ze pokud mas
napad jak to zmenit tak si rad necham vysvetlit v cem to bude lepsi.

Vidim tam hlavne problem s tim co psal pasky, druhak komplikaci s
otazkou kam co posilat, ale to se imo vytribi a vyhody by mohly prevazit.

Mozna to taky ted dava vic smysl nez driv. Opravdu si to uz nepamatuju.
Takovych hovoru jsem za celou dobu v brmlabu uz vedl moc, ale asi jsme
se tehdy k vysledku ktery by nam daval smysl nedobrali.

Pro co nejhlasi rozfungovani mi prijde nejlepsi do noveho ML automaticky
prihlasit cleny spolku. Clenove kteri tam nebudou chtit byt se muzou
sami odhlasti a neclenove naopak prihlasit (slo by samozrejme oznameni
na ML dosavadni).

Jest by to chtelo nazev, nejaky intuitivni, lehce zapamatovatelny, kde i
z nazvu bude aspon vzdalene zrejmy ucel. Navrhy? (internal@ uz je obsazeny)

ruza