Dorazil dnes Chipwhisperer (ten nastroj na glitchovanie a differential power
analysis).

Som to uz rozbiehal dnes, ale dokumentacia je dost pozadu, takze keby to niekoho
zaujimalo a chcel by sa pridat, nech napise.

Ma to target board nejaku ATmegu a este mam k tomu STM32F4 target board (ma HW
AES, k comu by som sa rad eventualne dopracoval). Evidentne to ide pouzit asi s
lubovolnym target boardom, takze mam este ARM Cortex M4 od Texas Instruments,
Trezor 1 (STM32Fx) a par dalsich dosiek.

Ma to aj vystup na osciloskop (pre presnejsie meranie alebo lepsiu vizualizaciu,
aj ked pokial to zatial chapem spravne, tak nejaky osciloskop je built-in cez
kombinaciu FPGA + A/D prevodnik).

OM