Suhlasim s Mrkvou, ze na toto ste sa mohli spytat skor. 300 kg piano vazi viac
nez makroskop a ultrazvuky co sme mali, a s tymi boli dost velke osery pri
stahovani.

Sam si neviem predstavit, jak sa prakticky piano vyuzije. (BTW to mate to piano
z Hindeburgu? ze vraj tam vazilo len 300 kg a bolo z hliniku, inak ze ma tonu
:D )

To uz ked sa navrhoval SEM mikroskop, ktory vazi ovela viacej, tak aspon o tom
bola debata, ci to vobec chceme a jak sa to vyuzije. SEM mikroskop aspon o dost
viac zapada do zameru brmlabu. I ked som bol na zaciatku trocha proti (dalsi
tazky kram), tak sa dost ludi vyjadrilo, ze ho chcu, co u toho piana sa moc
nestalo.

OM