Čau,

je mi líto že tě brmlab pořád trápí, ale měl by jsi se odpoutat a brát věci
jak jsou v plné šíři a přijmout fakt že prostě věci běží dál i bez tebe a
neběží podle tebe. Pozice kterou teď zastáváš není dobrá, je aktuálně
vtipné tě pozorovat, ale ty sám jdeš do kopru.
Některý věci prostě nejdou řešit konverzačně. Je třeba přiložit ruku k dílu
a to jsem si nejak za posledni 2 roky moc nevsiml ze by jsi udelal. Všechny
výstupy od tebe jsou akorát nadávky na kolektiv, hrabání se v hovnech a
kňourání. Sorry tohle neberu. Nevidim jedinou akci kde bys ukázal že to jde
líp.

Jinak song je vtipnej pobavil jsem se, ale ztráta času.
/mujnázor

Rainbof