Ahoj Marty,
asi mi nebudes verit, ale vzdycky me mrzi, kdyz z labu odchazi aktivni
clovek - a je naprosto jedno, z jake strany je ten odchod iniciovan.

Neda mi, ale abych na par veci nezareagoval. Zacnu tim nejdrsnejsim - co
myslis tim tunelovanim a grantovanim? Pokud vim, jedine neprovozni
vydaje jsou aktualne penize na 3D tisk, ktery jsem schvalil pro letosek
stejne jako pro lonsky rok. A nikdo z onech tri jmenovanych s tim nema
nic spolecneho.

Co se tyka toho "vyhazovani aktivnich" - vic asi najdes v moji
(chystane) odpovedi Trimenovi, ale ve zkratce - pokud n lidi neni
aktivnich v labu, protoze se tam s osobou Y neciti dobre, asi neni uplne
ferove hledat vinu jen na jejich strane.

Kazdopadne, at se dari!