Ahoj všem

udělal jsem takovou hrubou (nesedí to rozměrama) mapu co jakej kout
HWlabu znamená zdá se, že to je dost složitej prostor. Kdyby se to povedlo
lépe ztvárnit dal bych to na dveře HWlabu a následně třeba chemlabu.
Cedulek není nikdy dost hlavně těch nebezpečně vypadajících :) ...

Dál se mi zdá že máme opuštěnej radiolab pozastavením činosti Jendy už tam
nikdo nic nedělá ani zdánlivě. Pokud ho chcem zachovat (a asi že chcem já
chtěl letos licenci a pustit ok1brm) tak by bylo dobré, aby někdo kdo tomu
rozumí probral věci kolem scrap vyhodil a konstatoval co chybí (chtěl bych
funkční vysílačku, možná nějaká základní SDR ale já tomu nerozumim).

Tiché sousedství teslabu s retrolabem mi přijde potenciálně nebezpečné,
stačilo by ojet skříň pletivem na králíky a uzemnit ? Pokud ano dám si na
todo pro příští týdny, případně uvítám tipy jak uchránit HW před řáděním
tesláku :) některý věci se zkoušej uvnitř a bylo by super moci to dělat i
dál. (ne nebojim se tesláku byla to nadsázka a clickbait)

Tak a na závěr to veledílo.
[image: image.png]

Rainbof